Журі рейтингу
Ringostat зібрав ком’юніті топових маркетологів України.
У склад журі увійшли директори з маркетингу, керівники digital-напрямків та тімліди з маркетингу провідних компаній, а також представники популярних ЗМІ.
Члени журі
Досвід роботи у маркетингу понад 20 років. Сфери компетенції: стратегічний маркетинг, створення та управління маркетинг-командами, управління портфелем брендів, побудова та просування брендів на українському та експортних ринках. Директор магістерської програми MSc in Marketing Management в UCU Business School. Засновник UA Marketing Club. Маркетинг-директор року за версією MMR.UA.
Топексперт у сфері управління маркетингом, клієнтським досвідом і змінами з 25 річним досвідом. Очолював і лідирував у маркетинзі «Голден Телеком», Beeline Business, CDMA.UA, Viasat, SOCAR Energy Ukraine та ін. Член журі Effie Awards Ukraine безперервно з 2007 і хрещений батько та член ради Українського маркетинг-форуму в 2008-2020. Економіст, Executive MBA та кризовий менеджер за освітою.
Маю більше 20 років досвіду у маркетингу у міжнародних та локальних компаніях у галузях FMCG, Consumer Electronics, роздрібної торгівлі та фінансових послуг. Поєдную креативність із аналітикою, ефективно використовую сторітелінг, контент і партнерства для зростання бренду. Працюю у B2C та B2B напрямках, впроваджуючи рішення, що базуються на аналітиці.
СЕО консалтингової компанії, що допомогла понад 300 бізнесам системно зростати через маркетинг та продажі. За 9 років досвіду команда побудувала понад 150 відділів продажів, впроваджували CRM/EPR, автоматизували процеси, вибудовували маркетингові воронки та масштабували компанії через партнерства і стратегічний маркетинг.
Експерт з B2B-маркетингу з більш ніж 12-річним досвідом роботи з великим міжнародним та малим-середнім українським бізнесом.
Понад 18 років досвіду роботи в маркетингу, рекламі, комунікаціях. Працювала в таких компаніях: Київстар, Цитрус, Люксоптика, Агромат.
Очолюю відділ комунікацій та діджиталу, відповідаю за маркетинг п’яти брендів. Створюю ефективні стратегії та креативні рішення, що формують сильний бренд-досвід. Переможець Effie Awards Ukraine 2021 у категорії «Найкраща маркетингова команда в автоіндустрії». Орієнтуюсь на результат, інновації та розвиток брендів.
Працює у сфері digital-маркетингу з 2008 року. Окрім власних проєктів був залучений до розвитку великих національних e-commerce компаній, зокрема Pampik, Цитрус та Yakaboo. Зараз очолює digital напрямок в Uklon. Має значний досвід у web-аналітиці, SEO, PPC та direct-маркетингу.
Chief Marketing Officer холдингу SHERIFF, що працює в Україні та ЄС. Понад 15 років у маркетингу та побудові брендів безпеки, IT рішень, та технологій. Експерт із digital-стратегій, масштабування бізнесу та ROI-орієнтованого маркетингу. Вірю, що креатив має надихати, а маркетинг — приносити вимірюваний результат.
Head of Marketing компанії Mitsubishi Motors Україна. Маю понад 10 років досвіду у сфері бренд-менеджменту, PR та комунікацій в автомобільному бізнесі. Працювала над кампаніями запуску нових моделей та побудовою впізнаваності бренду. Вірю у силу емоційного брендингу та локального контексту у глобальній стратегії.
Експертка з e-commerce та стратегічного маркетингу, яка поєднує глибоке розуміння digital-екосистем із системним підходом до розвитку онлайн-бізнесу. Спеціалізується на побудові ефективних воронок продажів, управлінні маркетинговими інвестиціями та масштабуванні прибутковості через аналітику, performance-кампанії та оптимізацію клієнтського досвіду.
Має понад 20 років досвіду у сфері маркетингу. Очолював маркетингові напрями у провідних компаніях України, зокрема «Нові Продукти», Meest Пошта, «АВК», FAVBET, Sportbank, «Фрідом Фінанс Україна» та «Укрпошта». Автор першого рекламного YouTube-серіалу в Україні «Вільні Гроші» та співавтор соціального проєкту «Пошта Добра». Cпікер маркетингових подій і член журі Effie Awards Ukraine.
Понад 15 років досвіду в цифровому маркетингу, та рекламі в агенціях та на клієнтській стороні (туризм, FMCG, логістика, медицина). Створював медіа- та цифрові напрями в маркетингу з нуля. Досвід проєктів як в так і за межами України.
19 років у маркетингу будую бренди, системи й команди. В портфоліо понад 50 українських і міжнародних брендів — від Pyramida і Stanley до Kinder, Raffaello та Mary Kay. Маючи великий досвід на корпоративних посадах, перейшла в формат Fractional CMO: заходжу, ставлю стратегію, фокус, команду — і залишаю систему, що працює без мене.
Працює у маркетингу більше 14 років. У “ПриватБанк” працював над просуванням ключових продуктів банку, інноваційних проектів і рішень на основі BigData. Брав участь у запуску Google Pay, Apple Pay в Україні. Співпрацював із такими українськими брендами, як:“Золотий вік”, "Maxus", "EnglishHome" і “Люксоптика”. У здобутку Володимира PhD Degree in Economics, золото на Сannes Lions.
Драйвлю маркетинг в найбільшій в Україні мультипартнерській програмі лояльності Fishka. Амбасадорка викликів і переможець у номінації «Сьогодні придумати – завтра реалізувати». Спікерка на провідних маркетинг-конференціях де ділюся досвідом інноваційних підходів у лояльності. Разом із командою реалізувала гейміфікований проєкт, який зібрав 30 млн грн на протезування для українців.
Досвідчений менеджер у digital-маркетингу − спеціалізуюся на лідогенерації та performance-маркетингу, систематизації операційної діяльності та трансформації бізнес-процесів. Розробляю й масштабую проєкти в преміальній нерухомості, e-commerce та B2C. Об’єдную PPC, SEO/SEM, CRO, SMM і CRM-менеджмент в єдину ROMI-орієнтовану модель, щоб забезпечити стабільне зростання операційного прибутку.
Консультантка з бізнес-трансформацій, стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу. Викладачка Києво-Могилянської бізнес-школи [kmbs]. Має понад 13 років досвіду у розвитку бізнесу, стратегічному маркетингу та реалізації трансформаційних проєктів. Вісім років працювала у сфері digital-комунікацій, чотири з яких — на позиції CEO агенції. Має досвід роботи на рівні C-level executive, підприємницької діяльності.
Викладачка Києво-Могилянської бізнес-школи, авторка книги "Клієнтська аналітика". Понад 15 років успішно застосовує аналітичні технології та власні методичні розробки для вирішення стратегічних і тактичних завдань клієнтів зі сфери ритейлу. Консультує компанії з питань виведення програми лояльності на новий рівень ефективності завдяки цільовій та сегментованій роботі з клієнтами.
Понад 10 років досвіду роботи у сфері PR та маркетингу. Розробка стратегії маркетингу продукту | Комунікаційні стратегії | Генерація креативних рішень | Підвищення впізнаваності бренду та переказ цінностей (ToV) | Зв'язки з громадськістю | Управління медіа-маркетинговими кампаніями | Управління маркетинговим бюджетом | Інтеграція реклами B2B та B2C | Аналіз маркетингових кампаній | SMM
Лідер маркетингу та growth з 16+ роками досвіду в B2C/B2B у SaaS, FinTech, FoodTech, HealthTech, eCommerce та маркетплейсах. Останні 8 років — CMO, Head of Digital швидкозростаючих глобальних компаніях: Nova Post DE, Moneyveo, Customlytics, Foxtrot, Innovecs, Evo.company, Rocket. Проєкти з брендами: Audible, Discord, Volkswagen Group.
18+ років у маркетингу — від авто й банків до фінтеху та SaaS. Зараз — Head of Marketing у PSP Platon. Люблю, коли маркетинг впливає на бізнес, а не просто «щось постимо». Діджитал, стратегія, розвиток, аналітика — мій набір.
Досвід управління медіа та контент-проєктами понад 8 років. Маю досвід запуску та масштабування цифрових платформ, включно з “Суспільне Крим” та соцмережами телеканалу Київ24. Керую командою з 13 людей, запроваджував KPI та системи оцінки ефективності, що підвищували продуктивність та якість контенту.
Фахівець із понад 9-річним досвідом у маркетингу з фокусом на різні географії та культурні контексти, керівник департаменту та консультант із розвитку бізнесу через цифрові канали. Мій професійний шлях охоплює ринки США, Німеччини, Великобританії та України, де я працював у різних напрямках як у B2B, так і в B2C та B2C2B-сегментах.
Понад 15 років працюю в маркетингу, протягом кількох останніх років більше часу приділяю створенню та впровадженню комунікаційних кампаній в умовах аграрного ринку. Маю успішний досвід запуску брендів та продуктів.
СМО із понад 15-річним досвідом у технологічному секторі. Спеціалізуюсь на стратегічному маркетингу, цифровій трансформації та побудові ефективних B2B-екосистем. Як CMO компанії OntargIT, розвиваю бренди на ринках Європи, Центральної Азії та Північної Америки, поєднуючи дані, креатив і технології для досягнення поставлених цілей.
Експерт у маркетингу з понад 10-річним досвідом. Спеціалізуюсь на діджитал, стратегічному та івент-маркетингу. Маю власну івент агенцію "ІонІя", а також керую маркетингом в IT інтеграторі. Останні 6 років я сфокусована на просуванні B2B-рішень, маючи значний досвід у секторах Фінансів (3+ років) та ІТ (3+ роки). Моя компетенція – поєднання глибокого аналізу B2B-потреб з чітким фокусом на вимірюваний результат.
В маркетингу з 2015 року. Веду авторський Телеграм канал #AnalyticsTips. Співзасновник навчальної платформи PROANALYTICS.ACADEMY. Очолюю команду аналітиків ProAnalytics.Team. Співзасновник сервісу опитувань Monolytics.
Працюю на FMCG ринку з 2010 року, починала свій шлях в компанії "АТБ-маркет" у відділі ВТМ. Як директор з маркетингу Afina Group, я відповідаю за розвиток таких брендів, як SARMIX, iFresh, Вухастик, Helmann, Family Home, Aromica та інших. Моє завдання - перетворювати споживчі інсайти на сильні бренди, що викликають довіру, емоції та продажі, роблячи якість і дизайн доступними для кожного.
Має понад 17 років роботи в маркетингу. До команди EVA долучилась у 2019 році як керівник напряму маркетингового просування власних торгових марок мережі. З 2022 року очолює напрям digital-продуктів.
У професійному доробку – управління інхаус-командами розробки digital-продуктів; лонч продукту VISUAL by EVA; зростання клієнтських чат-ботів EVA у Viber та Telegram; розвиток мобільного застосунку EVA.
Експерт із маркетингу та розробки з досвідом створення стратегій для міжнародних брендів. Поєдную аналітику, креатив і технології для розвитку бізнесу. Маю практичні знання розробки, що дозволяє ефективно впроваджувати digital- та AI-рішення у маркетингові процеси й трансформацію брендів.
Експерт з маркетингу та цифрових комунікацій із глибоким досвідом запуску міжнародних проєктів, створення брендів і впровадження інноваційних digital-рішень. Має стратегічне мислення, розвиває маркетингові команди з нуля та поєднує креатив із аналітикою для досягнення вимірюваних бізнес-результатів.
11+ років у маркетингу, 6+ — у менеджменті. Масштабувала та побудувала in-house маркетинг в Englishdom. З вересня 2025 — CMO BUKI (міжнародний маркетплейс для пошуку репетиторів). Скейлить EdTech продукти через системний маркетинг та бренд зі змістом. Журі Effie та IAB Mixx Awards. Менторка в Projector.
Головний редактор Scroll.media. Ведучий подкастів Закрив Раунд та Без оголошення війни. Я багато років пишу про індустрію, частиною якої є маркетинг, знаю всі агентства, розумію ринок.
Співзасновник та головний редактор медіа "Межа" (входить в медіагрупу "Українська правда"), маю понад 15 років досвіду в журналістиці.
Маркетинг-лідер повного циклу, стратег, комунікаційник. Досвід роботи в маркетингу більше 18 років. Останні 8 років успішно будую та керую маркетингом у компаніях фінансової ніші з акцентом на digital продукти.
Маркетинг-директорка компанії ProCare, експертка зі створення системного маркетингу та стратегій, що масштабують бренди. Поєднує аналітику, креатив і глибоке розуміння бізнесу, щоб маркетинг працював не на “ефект”, а на результат.
Експертка зі стратегії, брендів і маркетингу. Еx-CMO Promova, ex-CMO Busfor від початку до його успішного продажу BlaBlaCar. Має досвід агентської роботи, бізнес-девелопменту та стратегічного управління у міжнародних компаніях. Спеціалізується на побудові комплексних маркетингових систем, розвитку брендів і масштабуванні бізнесів на глобальних ринках.