Журі рейтингу
Ringostat зібрав ком’юніті топових маркетологів України.
У склад журі увійшли директори з маркетингу, керівники digital-напрямків та тімліди з маркетингу провідних компаній, а також представники популярних ЗМІ.
Члени журі
CMO у сервісі доставки їжі Rocket ?
Більш ніж 10 років досвіду у маркетингу
ex-Chief Marketing Officer & Product Owner в MOYO & Karabas
ex-Web Analytics Lead в OLX & Depositphotos
CMO першого українського фешн холдингу Kacho group. Працює з брендами взуття та сумок Kachorovska, Melly та брендом одягу K.
Ескперт у сфері маркетингу з досвідом роботи 13 років. Працював в компаніях FastForward PostProduction та HeadHunter Україна.
Займається інтернет-маркетингом з 2012 року. Має досвід роботи як в агенціях, так і керівництвом digital напрямку в таких компаніях як ПриватБанк, ТАСкомбанк, Treeum (Finance.ua/Minfin.com.ua).
У партнерської мережі SalesDoubler займається розвитком внутрішньої арбітражної команди в ніші мікрокредитів.
Загальний досвід роботи у маркетингу — 11 років, працював на боці агенцій, медіа та клієнта.
Перший не технічний фахівець у Ajax Systems. Вже шостий рік розвиває глобальний маркетинг. За цей час компанія з локального стартапу перетворилась на одного з найбільших виробників систем безпеки в Європі.
Маркетолог за освітою. Розпочав свій шлях в інтернет-маркетингу зі спеціаліста по контекстній рекламі. Останні 2,5 роки займається розвитком проекту fishki.ua.
Я проста людина, виріс на землі — хлібороб по життю. З дитинства знаю, що хліб всьому голова, але нічого не голова, крім голови. Та й сенсу з тієї голови, якщо одна добре, а дві краще. От так і живу — команда понад усе!
Ви прочитаєте 100 серйозних штук, хоч з моєї посмієтесь :)
10 років практичного досвіду в маркетингу (до яких входить 4 роки в digital), як в міжнародних, так і в локальних компаніях.
Досвід роботи як у маркетингових комунікаціях, В2С маркетингу, діджитал-маркетингу, так і в роботі пов'язаною з управлінням великою роздрібною мережею та інтернет-магазином. Виступає на профільних конференціях, проводить бесіди про збільшення продажів online та offline. Коментує події ринку, пише статті з маркетингу, консультує маркетингові проєкти.
18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — одного з найбільших медіа сервісів Східної Європи.
Заступник Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ за напрямом “Агенції”. Відповідає за розвиток освіченості та прозорості відносин між агенціями та рекламодавцями. Співзасновник та керуючий партнер digital-агенції iplace.
Має 13-річний досвід у сфері digital-маркетингу, є автором і лектором курсу “Медійна digital-реклама” в Bazilik.
7 років у Digital. З 2017 працює в компанії UKRAVIT. Спеціалізується на створенні та підтримці нових онлайн-продуктів та розвитку існуючих.
Експерт з більш як 12 роками досвіду в digital marketing. Працював на ринках Європи та Азії, у B2C та B2B секторах.
Професійний менеджер з 8-річним досвідом у digital marketing. Успішно розробляв проекти на посаді керівника відділу цифрових технологій у банківській та електронній комерції. Спеціалізується на всіх каналах цифрового маркетингу, від SEO до email.
В маркетингу з 2007 року, а у digital-маркетингу більше 10 років. Був digital manager у Metro C&C Україна, KIVI (Україна, РФ, Білорусь, Казахстан), Промислово-будівельній групі «Ковальська».
Досвід роботи в маркетингу більше 10 років. В 2019 році закінчив Chartered institute of marketing. Володар Effie в різних номінаціях в 2017, 2018 і 2019 роках. Займав керівні посади в Samsung Electronics Ukraine, Sony, Metro Cash&Carry. Наразі очолює відділ маркетингу в онлайн-сервісі UKLON.
У маркетингу більше 8 років. Є досвід у запуску контекстної реклами, SEO, SERM, створення нового сайту, розробки та впровадження CRM-системи, побудови digital-системи.
З 2008 року розвивав інтернет-маркетинг в Україні, Росії, Казахстані, Норвегії для рітейлу, fintech, страхових та інших рітейлерів. У ПУМБ працює з 2015 року.
Має 10-річний досвід у сфері інтернет-маркетингу, як у рекламних агенціях, так і на стороні клієнта. Кар'єрний шлях почав як PPC-спеціаліст, а згодом створив та очолив команду маркетингу. В його обов'язки входить планування та реалізація маркетингової стратегії Jooble в Україні та ще 70 країнах. У побудові робочих процесів керується принципами OKR і Agile.
Експерт з семирічним досвідом в інтернет-маркетингу. Працювала як в inhouse-проектах, так і в агенції performance marketing. Починала свій шлях з контент-маркетингу, згодом перейшла до PPC, mobile advertising та Product Marketing.
З 2018 року керує командою performance & product marketing OLX в Україні та ринках Центральной Азії.
25-рiчний практичний досвід в маркетингових і корпоративних комунікаціях. Займається аналізом ринку та каналів збуту, реалізацією маркетингових стратегій, виведенням нових продуктів на ринок, PR, інтернет-просуванням, формуванням бренду. Спілкується і координує спільну роботу з іншими підрозділами — виробництвом, складом, юристами та іншими відділами.
Має досвід роботи директором з маркетингу понад 15 років. Запускала проєкти e-commerce, digital sales, digital acquisition, multichannel.
Займається інтернет-маркетингом з 2014 року. Співпрацював з багатьма агентствами контекстної реклами в Україні. Має більше 6 років особистого досвіду налаштувань контекстної реклами та контролю роботи штатних фахівців компанії. Має статус Партнера в Google Partners. Наразі керує усіма напрямками маркетингу компанії coffeeok.com.ua.
13 років роботи в маркетингу, з них 10 років керує командами. Експертиза: маркетингова стратегія, аналітика, побудова команди, управління і навчання співробітників, організація віддаленої роботи, PR, партнерські програми.
Більше 20 років практичного досвіду в маркетингу та електронної комерції на керуючих позиціях в сфері рітейлу і банківських послуг. Розробляє і впроваджує інноваційні технологічні продукти, займається побудовою та налагодженням комерційних бізнес-процесів.
Більше 10 років досвіду управління рітейл-маркетингом та ecommerce з глибоким практичним розумінням потреб ринку. Успішно управляє функціями маркетингу, ecommerce, запуском нових проектів та продуктів.
Налагоджує маркетингові процеси, створює і впроваджує стратегії омніканального просування. Працює з SEO, PPC, SMM, контент-маркетингом.
Керував невеликим агентством інтернет-маркетингу (8 осіб). Має досвід створення відділу маркетингу з нуля.
15 років у маркетингу і рекламі. Починала свою кар'єру у креативних рекламних агенціях, має практичний досвід у розробці CRM-стратегій та програм лояльності. Останні роки працює у великих українских e-commerce проєктах.
7 років в Digital Marketing. Perfomance Marketing Director у компанії Mgid. Експерт з комунікації та рекламних креативах. Засновник найбільшого ком'юніті в CIS навколо креативів — XYATIVE.
Експерт у B2C, B2B та B2G маркетингу. Наразі керівник ecommerce напрямку wellamart.ua (проєкти компанії в Україні, Казахстані, США). Раніше співпрацював з провідними компаніями України у галузях: ecommere, публічні закупівлі, тощо. Євангеліст не академічних підходів до маркетинг стратегії.
Експерт з досвідом роботи у сфері омніканального інтернет-маркетингу, інформаційних і мобільних технологій, автоматизації підприємств, стратегічного планування та управління. Працює з ритейлерами мереж магазинів ДЕКА, SWAROVSKI, ESPRIT, JURA.
Експерт у галузі маркетингу та продажів. Визнаний Спікером 2020 року за версією LoginCasino Awards. Серед його досягнень успішні стратегії для технологічних компаній, які маштабували сфери бізнес-впливу та залучили інвестиції з чеками на загальну суму понад 60 мільйонів доларів. Зараз займає позицію Chief Commercial Officer у Evoplay.
Зовнішній і внутрішній маркетинг проектів у висококонкурентних нішах. Працювала в inhouse-командах та на стороні агентства.
Займається маркетингом більше 9 років. Працював як з потужними українськими компаніями, так і зі стартапами, з основним фокусом на ринки США та Європи.
Експерт з більш ніж 15-річним досвідом у галузі марткетингу, комунікації та e-commerce. Спеціалізація — бренд-менеджмент, побудова та управлінння маркетинг- та піар-командами у локальних та міжнародних компаніях. Особиста пристрасть — подорожі та іноземні мови.
11 років в інтернет-торгівлі, очолює мережу меблевих салонів та 2 інтернет-магазини. Останні 9 років його магазин входить в ТОП-3 меблевих інтернет-магазини. Має досвід роботи з багатьма компаніями з інтернет-маркетингу.
10 років у Digital. Починала свій шлях у SEO, після чого перейшла у PPC та таргетинг. Працює над оптимізацією CRM та аналітикою у девелоперській компанії LEV Development.
Експерт з маркетингу і продажів. Організував роботу відділа продажів, брав участь в розробці цінової та кадрової політик, координує роботу підрозділів, контролює фінансовий та економічний стан компанії.
Більше 10 років в digital, з них 5 років — керування командами. Експерт з комплексного B2B-маркетингу. Спеціалізується на промислових продуктах та послугах.
Більше 13 років у маркетингу, останні 6 розвиває B2B та B2C напрями. Вивів на ринок ТМ Baldinelli, запустив інтернет-магазин з нуля, відкрив 12 магазинів. Наразі займається діджиталізацією бизнесу, просуванням та популяризацією бренду.
20-річний успішний досвід стратегічного маркетингу і практичного впровадження технологій, інструментів, комунікацій.
8 років в digital, з них 5 у девелопменті. Допомагає ефективно розподіляти бюджет на рекламу, оцифрувати всі вхідні дані та отримати більше профіту.